Sunday, May 27, 2012

An eTwinning conference in Poznań


Hello Friends!
We would like to boast about our award in an “eTwinning contest in a school library”. We won a second award for a project “Japan”. There was no first place, so we were the best. Unfortunately, there were some deficiencies in a project which did not allow us to get a first prize. Never mind, we enjoyed it very much.
We picked up our award in Poznań, on an eTwinning conference. We spent great time in a beautiful hotel and we also visited the city.





Greetings from Poland! :-)

1 comment:

  1. Strasznie fajna sprawa. Masz swoją pasję Ja lubie zwiedzać różne miesjca. Ostatnio byłam w Świebodzicach. Co prawda odwiedziłam jedynie szpital Świebodzice jednak tak mi się spodobały, że mam zamiar tam wrócić.

    ReplyDelete